Wednesday, August 12, 2009

Supplies

I spent the best part of this morning (and Sunday's takings!) at the emporium and a few op shops. Look what I picked up second-hand:
There's a few books, embroidery, handmade lace and a very cute little apron that held coasters in the front. That apron fits Helga perfectly! Serendipitous? Or bad reference to barefoot and pregnant in the kitchen? You decide. Daniel and I also discovered today that Helga's hair makes a perfect mo for a four-year old, hehe. She's still a work in progress, by the way...

3 comments:

wilna said...

Yes, ek is nou 'n member van jou fanclub!
Uiteindelik is ek ook nou deel van die moderne wereld!!!!Jaaaaaa, ek het vir my 'n laptop gekoop, kan jy glo?Dis nou wel op skuld, maar dis myne!Dis so cool, ek werk nou vanaand vir eerste keer op hom,baie exciting!
Jis, maar jy was bedrywig van ek jou laas gesien het, jy't so baie gedoen!
Ek gaan nou my skype set-up sodat ons later kan chat, kan nie wag om met daai 2 babalelas te praat nie!

Liefde,Wilna

Ruby in the Dust said...

great nuus man!! praat sondag sussie :)

kimberlee said...

oh how cute! (both of them) !