Wednesday, December 23, 2009

Bless you



Two sleeps until Christmas! We've done the last food and gift shopping, made the gingerbread house and tomorrow will just be spent wrapping gifts and catching up with some friends.

So all I have left to do is to thank you for coming here this year, leaving your lovely comments and for being such a wonderfully supportive blogging community. It's been a great year for me and Ruby in the Dust, and whether you've supported my business, left a comment, been a friend or just read my thoughts on this blog, I want to wish you the best for Christmas and the New Year. See you in 2010!

3 comments:

R.W. Scissors said...

Merry Christmas and Happy 2010 to you and co., Heleen! And thanks to you too: for all your inspiring crafting and blogging, support and friendship this year :)

Tharina said...

Hey Heleen! Ek het gisteraand vir die eerste keer na jou blog gekyk, danelle en wilna het my al so so baie daarvan vertel en ek is al laaankal 'n groot fan van daai kinderboekies wat jy met die blank bladsye bind. Ek kon nie glo toe ek lees dat jy jou binder verkoop het nie... dis so sad... wie gaan nou die mooie boekies maak?
al die ander goeters op jou blog is ook bitter nice, jy is 'n baie kreatiewe mens, dit het my sommer inspireer om ook weer bietjie kreatief te begin dink.
'n Baie geseende Kersfees vir jou, craig en die kids en ek hoop 2010 is vol vreugde vir julle!
Tharina Jonker

Danelle said...

Hey Ruby!
Ja wel, ek dink nie dit kan beter as dit raak nie...weet nie waar kry jy die tyd en idees vir als wat jy hierdie jaar gedoen het nie!!! Geseende Kersfees vir julle, en ek glo 2010 gaan die beste jaar OOIT vir ons almal wees.
Mis die reuk van n doringboom hierdie Kersfees...
Baie liefde, ekke